W sprawie prac przesyłanych drogą elektroniczną do uczniów w czasie zawieszenia zajęć szkolnych.

Drodzy rodzice i uczniowie

Nauczyciele naszej szkoły przygotowują i przesyłają (profile FB, grupy FB, komunikatory, edzienniczek elektroniczny) materiały do przyswojenia, powtórzenia lub opanowania materiałów edukacyjnych w okresie zawieszenia zajęć.
Ponieważ zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy mają możliwość korzystania z wyżej wymienionych narzędzi komunikacji, dlatego zostanie uruchomiona dodatkowa strona www (tutaj na naszym portalu) zawierająca materiały dla poszczególnych klas i przedmiotów.
Przypominam również, że w zakładce Kontakt znajdują się adresy służbowe wszystkich nauczycieli uczących w naszej szkole i można nawiązać bezpośredni kontakt z nauczycielem danego przedmiotu lub wychowawcą.
 
Sytuacja będzie się zmieniać, więc bądźmy gotowi na zmiany.