Język angielski

Małgorzata Rzepka

Klasa 1

W związku z przerwą w lekcjach proszę aby dzieci weszły na stronę https://bit.ly/2WhGAvn Jest to link do zestawu słówek z ostatniego omawianego przez nas rozdziału My family – moja rodzina. Można robić różne rzeczy aby utrwalić poznane słownictwo: pisać, słuchać, zrobić sobie krótki test lub pograć. Proszę poeksperymentować z dziećmi. Aby wszystko dobrze działało najlepiej założyć sobie od razu konto (bezpłatnie) oraz zapamiętać lub zapisać login i hasło.
 
Klasa 2
 
W związku z przerwą w lekcjach proszę aby dzieci weszły na stronę https://bit.ly/2ISnHqQ Jest to link do zestawu słówek i zdań z ostatniego omawianego przez nas rozdziału Clothes – ubrania. Można robić różne rzeczy aby utrwalić poznane słownictwo: pisać, słuchać, zrobić sobie krótki test lub pograć. Proszę poeksperymentować z dziećmi. Aby wszystko dobrze działało najlepiej założyć sobie od razu konto (bezpłatnie) oraz zapamiętać lub zapisać login i hasło.

Klasa 5 

Proszę załóżcie sobie konto (bezpłatnie) na platformie quizlet, zapamiętajcie lub zapiszcie login i hasło. Oto link do zestawu słówek i wyrażeń do opanowania: https://bit.ly/3aZJh8P
Ponadto proszę przeczytać tekst Martial arts w podręczniku na stronie 68, wypisać nowe słownictwo w zeszycie, temat: Martial arts – sztuki walki. Pisemnie w zeszycie zadanie ze strony 69, projekt A health lapbook dla chętnych.
W ćwiczeniach proszę rozwiązać zadania na stronach 66,67. 
 
Klasa 6 
 
Proszę, kto jeszcze tego nie zrobił, załóżcie sobie konto (bezpłatnie) na platformie quizlet, zapamiętajcie lub zapiszcie login i hasło. Oto link do zestawu słówek i wyrażeń do opanowania: https://bit.ly/2J3LYdT Bez logowania nie zawsze wszystko działa tak jak powinno.  
 
To link do nauki czasowników nieregularnych: https://bit.ly/33reakg ale tutaj musicie ze sobą współpracować, Jedna osoba klika link, następnie play as guest, wybieramy classic albo team mode zależnie od tego ile osób chce grać. Mamy wygenerowany kod do gry. Pozostałe osoby na swoich telefonach wchodzą na stronę kahoot.it i wpisują wygenerowany kod (możecie się kontaktować np.telefonicznie lub przez whatsapp). Miłej zabawy i nauki czasowników.

 

Anita Borek

Klasa 3

Podręcznik str. 46 – proszę wyjaśnić słownictwo z ramki (słowniczek, str. 115 i 116 – Unit 4)

Podręcznik str. 46 – proszę przeczytać i przetłumaczyć tekst z zadania 1 (słowniczek, str.115 i 116- Unit 4) oraz wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń do lekcji 2, Unit 4)

Good luck!!!

Klasa 5

Podręcznik str.66 – proszę utrwalić słownictwo z rozdziału 5

Podręcznik str.67 – Game time (czas na zabawę i utrwalenie słownictwa – rzuć kostką, poruszaj się po planszy i rozwiązuj zadania z pola, na którym się znajdujesz – odpowiedzi zapisuj na kartce)

Ćwiczenie str. 64 i 65 – Test yourself – Unit 5 (proszę rozwiązać wszystkie zadania podsumowujące rozdział 5)

Good luck!!!

Klasa 6

Podręcznik str. 66 – proszę przeczytać i przetłumaczyć tekst z zadania 1 korzystając ze słowniczka na str.72

Ćwiczenie str. 48 – po przeczytaniu tekstu ze str.66 proszę rozwiązać wszystkie zadania ze str.48

Czasowniki nieregularne – proszę na bieżąco utrwalać II i III formę czasowników nieregularnych wraz z tłumaczeniem (only 10 irregular verbs every day and you will get a success!!!)

(English for Everybody – Watch films in English and listen to the music with English lyrics. Remember: English is easy , English is cool)

Klasa 7

Podręcznik- str. 74, Review Unit 4- proszę rozwiązać zadania A, C, D (odpowiedzi proszę zapisać w zeszycie)

Ćwiczenie – str. 52  – proszę rozwiązać zadania A, D, E

Ćwiczenie – str. 53- proszę rozwiązać zadania A, B, C, D

Good luck!!!

Klasa 8

Proszę rozwiązywać testy dostępne na stronie Centralnej Komisji Egzaminacyjnej

Podręcznik – str. 170 i 171 – proszę na bieżąco powtarzać formy czasowników nieregularnych wraz z tłumaczeniem

Ćwiczenie – str. 52, 53, 54 i 55- proszę rozwiązać wszystkie zadania ( Semester Review, Units 1-4)

Ćwiczenie – str. 57 (Vocabulary A i B)

Ćwiczenie – str. 57 (Grammar  A i B- proszę najpierw przeczytać informacje w podręczniku na str. 150 – czasy Present Simple i Present Continuous)

Good luck!!!